Åpent brev til min fremtidige kjæreste.

"Vit at min kjærlighet til deg er uten ende. Selv om du ser meg snakke med andre mennesker, så er det deg mitt hjerte banker for, det er deg mine øyne søker etter, det er du som er i mine tanker. Mange mennesker snakker jeg med, mange mennesker treffer jeg, mange mennesker har kommet og gått i livet mitt. Men det er du som bor i mitt hjerte, det er deg jeg lenger etter, når du ikke er der. Det er deg jeg drømmer om, når natten kommer, og vi ikke sover sammen. Selv om du ser meg snakke med andre damer, så er det ikke annet enn en samtale som vil komme. Fra min side så vil ingen tanker vekkes, om å prøve seg, se henne dypt inn i øynene, å drømme om henne, se etter en mulighet for å være nær henne. For mitt hjerte tilhører deg, og ikke noen andre. Selv om det kommer andre damer inn i vårt liv som venner, så er det deg jeg tenker på, kommer det menn inn i livet vårt, som venner, så stoler jeg på deg, og gir deg friheten til å snakke med dem, da det er venner av oss. Og du fortjener tilliten som jeg gir deg. Vårt forhold vil være bygget på gjensidig respekt og tillit mellom oss, hvor vi gir hverandre den friheten vi begge trenger i forhold til hverandre. Hvor vi viser hverandre respekt og tålmodighet, og er trofaste mot hverandre. Da vi deler våre hjerter og følelser med hverandre. Du vil alltid være i mitt hjerte, og den som livet deles med. Å drømme om noen andre, ville ikke være noe for meg. For da jeg traff deg, så gjorde jeg et valg, et valg om å dele et liv med deg, selv om det kan komme andre inn i livet mitt, som kan gjøre et inntrykk på meg, så er det ikke noe som jeg lar hende, da jeg har valgt deg. Du vil aldri bli grunnen for at jeg ikke prøver meg på andre, eller ser på andre. Du er mennesket som jeg velger for resten av livet, jeg velger deg av en evig kjærlighet, en kjærlighet som det vil tas vare på gjennom livet, som det vil jobbes med hver dag, for at det ikke skal visne bort. For jeg har gjort et valg, et valg om å skape et liv sammen med deg, og det mennesket du er, fordi du er et menneske som fortjener den kjærligheten som jeg kan gi deg, som fortjener mitt hjerte. Fordi du er den du er, så velger jeg å leve sammen med deg i kjærlighet. En kjærlighet som vi deler sammen, og ingen kan komme mellom. Da det er bare deg for meg. En følelse skapt av mitt hjerte, skapt av kontakten mellom oss, skapt av måten du lot meg bli kjent med deg på. For å komme inn i mitt hjerte, det krever tålmodighet, det nytter ikke med en vakker kropp, og et vakkert ansikt. Det er det første jeg ser fordi. Men mine følelser vekkes av måten vi snakker på, måten vi tilbringer tid sammen på, hvordan det starte med et vennskap, og gode samtaler, som brakte oss videre, som lot følelser skapes, og førte oss videre inn i en fremtid sammen, en fremtid av kjærlighet. Så min kjæreste, du er den eneste i mitt liv, som får dele mine følelser av kjærlighet, som er i mitt hjerte, som får føle min nærhet og elskov, når tiden tillater det. Det er du som skaper trygghet i mitt sinn, som lar meg stole blindt på deg, det er deg jeg aldri vil svikte. Aldri la meg forføre av en annen kvinne, eller la en annen gjøre et inntrykk på meg. For jeg velger deg for resten av mitt liv, og jobber for å holde vår kjærlighet ved livet i våre hjerter. Som det gode menneske du er. Du er mitt valg, og min fremtid. Det er deg jeg vil vandre inn i fremtiden sammen med. Min fremtidige kjæreste…….. "




Kommentarer